قلعه آلورنا Alorna Fort  در قرن هفدهم میلادی به دست ت بونسلس ساوانتوادی  ساخته شده که در 30 کیلومتری شهر تاریخی ماپوسا واقع شده است و از جاذبه های گردشگری گوا به شمار می رود.
قلعه آلورنا از سوی مهاجمان بمبئی، لشگرکشیهای متعددی را در طول تاریخ پر فراز و نشیب به خود دیده است. بر فراز برج های این قلعه چشم اندازی بسیار دیدنی و زیبا از رودها و زمینهای سرسبز قابل مشاهده است که گردشگران زیادی را برای دیدن این دژ و چشم انداز اطراف به سوی خود می کشاند.

در گذشته به این اثر تاریخی ارزشمند اهمیت زیادی داده نمی شد اما در پی سالهای متوالی، این قلعه تاریخی قدیمی مورد بازسازی و مرمرت قرار گرفته و به شکل جدیدی تغییر یافته است. هر چند که اخیر این دژ مورد تعمییر قرار گرفته ولی با استانداردهای لازم یک بنای تاریخی تطابق زیادی ندارد.

 

جهت مطلع شدن از تور لحظه آخری هند می توانید با وب سایت  آژانس مسافرتی آسمان آبی همراه شوید.


آژانس مسافرتی آسمان آبی قلعه ,تاریخی ,آلورنا ,قلعه آلورنا ,مسافرتی آسمان ,آژانس مسافرتی ,قرار گرفته ,آلورنا alorna ,آژانس مسافرتی آسمان ,قلعه آلورنا alorna منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هیپ هاپی شو مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ قرتی باش خریدوفروش انواع فلزیاب خارجی 09909061300 اراجیف های ذهن من کارگاه تولید قطعات بتنی