تایلند کشوری است که دارای تعداد زیادی جاذبه و تفریحات متنوع است که باعث می شود در سفر خاطراتی خوشی را تجربه کنید. پاتایا از توریستی ترین شهرهای تایلند  است که دارای طبیعتی زیبا و مکان های دیدنی بسیاری است و در بین مسافران تور گردشگری پاتایا بسیار محبوب است، پارک آبی پاتایا در بین جاذبه های گردشگری  این شهر بسیار معروف است ، برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان شوید تا اطلاعات مورد نیاز درباره ی این پارک را بدست آورید.

پارک آبی با امکانات رفاهی مناسب بهترین گزینه جهت یک روز تفریح با خانواده می باشد ، ساختن این پارک در سال 2012 میلادی آغاز شد که با استفاده از معماران و طراحان برجسته در سال 2014 میلادی با یک فاز افتتاح شد که درون آن انواع سرسره  ، چندین جکوزی و امکانات ورزشی  و . موجود می باشد که مسافران تور تایلند می توانند با آرامش کامل بازی کنند و از تفریحات موجود لذت ببرند. از دیگر امکاناتی که در پارک آبی پاتایا  است می توان به قایق سواری خانوادگی، روخانه تنیل و گرداب،، موج سواری ، تیوپ سواری، سقوط آزاد و قلعه باران، استخر دوگانه موج و. اشاره کرد.

پارک آبی پاتایا روزانه برای بازدیدکنندگان مسابقاتی را برگزار می کند و برای کودکان هم یک استخر ویژه برای شنا کردنشان ایجاد کرده است.  از معروف ترین قسمت این پارک آبی ، وجود برجی است که 240 متر ارتفاع دارد، در بالای برج  رستورانی گردان می باشد که از آنجا می توانید شهر را مشاهده کنید و همچنین در این منطقه از پارک  تعداد زیادی خانه های ویلایی را می بینید. جالب است بدانید پارک آبی پاتایا برای  بازدیدگنندگان که می خواهند پوشش اسلامی را رعایت کنند و حجابشان را حفظ کنند ، مایوهای اسلامی فراهم کرده است.  پارک آبی پاتایا روزانه از ساعت 10 صبح برای همه مردم  باز است و تا ساعت 7 عصر می توانند از این پارک دیدن کنند.


آژانس مسافرتی آسمان آبی پارک ,پاتایا ,پاتایا روزانه ,تعداد زیادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

https://www.snapkhab.com آپشن خودرو | دنیای آپشن افزایش فروش تو بهترین خرید رو از ما داشته باش تکست در سبک مختلف و پخش بیت فروشگاه مرجع دانلود پرسشنامه های استاندارد